Obsah fóra bubenici.com

MMhardKy :)

Táto téma je zamknutá, nemôžete tu pridávať odpovede ani upravovať svoje príspevky.    Obsah fóra bubenici.com -> Archív
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
MMhardKy
Prisťahovalec

Založený: 02 Apr 2006

PríspevokZaslal: apríla 6, 2006, 2:46 am    Predmet: MMhardKy :) Odpovedať s citátom

Zdravím všetkých gpc bubeníkov! Tak som sa rozhodol že to tu za bežných členov (nakoľko admin sa už predstavil) tak nejak pokrstím a dám svojim narcisticko-exhibicionistyckým chúťkam voľný priebeh! :lol: Snáď sa pripojíte aj ostatní a dáte o sebe vedieť trochu viac!

Som Jano, mám 22 rokov, arachnofóbiu, krv B+ a DVD-ROM.

Trochu to upresním:

S bebnami som začal cca. v 15tich, to som strašne fičal na Queen a pod., takže za vzory som mal hlavne Rogera Taylora a Cozy Powella (ktorý hrával aj s Brianom Mayom.
Ako asi skoro každý kto začína na niečo hrať bez donútenia, som bol dlho samouk a leďže som riadne tvrdohlavý, dalo by sa povedať že som ním doteraz :lol:
Ale nie, musím uznať, že vždy keď ma niekto učil, všetko sa hýbalo o dosť rýchlejšie.
Najprv to bol jazzman Alex Strieženec (napísal aj takú peknú knižku "Bubny a bubeníci", možno ju niekto máte, je to pekný prehľad významných bubeníkov 20teho storočia) a potom, vlastne až doteraz je to Marcel Buntaj (ktorý nielen že fantasticky hrá, ale je to rovnako fantastický človek!).

Čo sa týka mojich bubeníckych vzorov, spomeniem moju svätú trojicu - Virgil Donati, Tomas Haake, Mike Portnoy (ktorý je pre mňa určite aj ľudským vzorom), tí ma ovplyvňujú asi najviac. Každý však ale poznáme, že človek stále narazí na niekoho nového kto mu totáalne vyrazí dych, takže rovno pokračujem - Thomas Lang, Bobby Jarzombek, Morgan Agren, Dave Weckl, Zoltan Csorsz, Dennis Chambers, Akira Jimbo, ... je toho strašne veľa.