| Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
| Autor |
Správa |
Foo Fighter Bubeník

Založený: 03 Okt 2007 Príspevky: 1453 Bydlisko: Senica
|
Zaslal: apríla 22, 2008, 10:53 pm Predmet: |
|
|
| Nightwolf ty studujes nejake prirodne vedy, ze? (to nie len k tomu poslednemu prispevku, ale vo viacerych som si vsimol, ze mas k tomu blizko) |
|
| Návrat hore |
|
 |
Nightwolf_08 Moderátor

Založený: 11 Feb 2007 Príspevky: 2823 Bydlisko: Temno
|
Zaslal: apríla 23, 2008, 10:24 am Predmet: |
|
|
| Študujem v Brne na VUT stavebné inžinierstvo aplikovaná matika, fyzika látok a konštrukcií atd. |
|
| Návrat hore |
|
 |
parky Nováčik
Založený: 14 Apr 2008 Príspevky: 33 Bydlisko: Dobsina
|
Zaslal: apríla 23, 2008, 12:42 pm Predmet: |
|
|
| aki je rozdiel medzi kovovim a drevenym snare |
|
| Návrat hore |
|
 |
Force Usadlík

Založený: 16 Apr 2008 Príspevky: 102
|
Zaslal: apríla 23, 2008, 2:52 pm Predmet: |
|
|
| parky napísal: | | aki je rozdiel medzi kovovim a drevenym snare |
no predsa kovovy je kovovy a dreveny je dreveny  |
|
| Návrat hore |
|
 |
JUROMURO Usadlík

Založený: 28 Jan 2008 Príspevky: 153 Bydlisko: sever
|
Zaslal: apríla 23, 2008, 3:01 pm Predmet: |
|
|
plechovy hrdzavie , ale samozrejme i vo zvuku......... |
|
| Návrat hore |
|
 |
parky Nováčik
Založený: 14 Apr 2008 Príspevky: 33 Bydlisko: Dobsina
|
Zaslal: apríla 23, 2008, 3:52 pm Predmet: |
|
|
| moj ritmicak ma strasne silny zvuk oproti ostatnym bubnom .. as neprijemnyzvuk .. asi kupim druhy |
|
| Návrat hore |
|
 |
Nightwolf_08 Moderátor

Založený: 11 Feb 2007 Príspevky: 2823 Bydlisko: Temno
|
Zaslal: apríla 24, 2008, 3:26 pm Predmet: |
|
|
| Je ťažko opisovať rozdiel medzi drevom a kovom. Zahraj si na niekolkých high end snaroch, kovových aj drevených a to ti dá jasnejšiu predstavu než pol stránka kecov |
|
| Návrat hore |
|
 |
BJač Prisťahovalec

Založený: 07 Dec 2006 Príspevky: 93 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: apríla 29, 2008, 9:53 am Predmet: |
|
|