| Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
| Autor |
Správa |
Infernus

Založený: 29 Apr 2007 Príspevky: 1 Bydlisko: Hell
|
Zaslal: apríla 29, 2007, 2:52 pm Predmet: ...temná duša |
|
|
| ..zdravím som Infernus...som začiatočník,čo sa týka bicích a potrebujem sa spojiť s niekým,kto hrá BLACK METAL (alebo nejakú formu extrémneho metalu) pre nejaké rady okolo bubnovania...najlepšie cez icq,poprípade sem.... |
|
| Návrat hore |
|
 |
weckluf Psychopat

Založený: 07 Apr 2007 Príspevky: 638 Bydlisko: Polomka
|
Zaslal: Máj 26, 2007, 7:19 am Predmet: |
|
|
no na zaciatok black metal???to by som neodporucal  |
|
| Návrat hore |
|
 |
mr.kepi Usadlík

Založený: 12 Apr 2006 Príspevky: 134 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Máj 26, 2007, 10:20 am Predmet: |
|
|
to mu staci len nabrat rychlost a moze hrat predsa  |
|
| Návrat hore |
|
 |
helmet Usadlík

Založený: 12 Sep 2006 Príspevky: 217 Bydlisko: Skalica, Bratislava
|
Zaslal: Máj 26, 2007, 10:40 am Predmet: |
|
|
V tomto musim suhlasit s jednym bubenikom, ktory povedal, ze niektori bubenici chcu hned rychlo behat, pritom nevedia ani poriadne chodit.
Ale proti gustu... |
|
| Návrat hore |
|
 |
weckluf Psychopat

|
Zaslal: Máj 26, 2007, 5:35 pm Predmet: |
|
|
sveta pravda...ale kazdy ma na zaciatku velke iluzie asi kym prvy krat nebuchne a nezisti ake je to tazke...  |
|
| Návrat hore |
|
 |
gondorcan Usadlík

Založený: 05 Mar 2007 Príspevky: 246 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Máj 26, 2007, 6:15 pm Predmet: |
|
|
| nie kazdy.myslim ze vsetci co idu na bicie dobrovolne maju velke iluzie ale su aj taki ktorym je jasne od zaciatku ze to nebude tak ze si len sadnu a vedia hrat perfektne |
|
| Návrat hore |
|
 |
weckluf Psychopat

|
Zaslal: Máj 26, 2007, 10:40 pm Predmet: |
|
|
tak to urcite....ja som tuzil po bicich uz strasne davno ale nejak to neslo zrealizovat a rodicia neverili ze ma to bude bavit ale ja som ich vyviedol z omylu  |
|
| Návrat hore |
|
 |
Dr.Phil Šialenec