| Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
| Autor |
Správa |
macro Prieskumník
Založený: 05 Feb 2009 Príspevky: 5
|
Zaslal: februára 5, 2009, 11:16 pm Predmet: cajon djembe darbuka udu co s toho? |
|
|
vsetkych navstevnikov zdravim. takze vec sa ma tak... som student cize moje financne moznosti su omedzene.. mam doma djembe uz viac nez rok aktivne hram a tak chcem kupit nieco nove. potrebujem odbornu radu. hravat na koncertoch neplanujem takze uzasnu kvalitu zvuku nepotrebuje a teraz k veci.
suma ktoru mozem obetovat je 5000-6000sk
a moje moznosti su:
1. Schlagwerk CP404 2inOne Snare Cajon large 5900sk
2. Djembe Headliner HDJ600-WR 5700sk
3. Cajon Meinl HCAJ1-NT 2900sk
+ Darbuka 1500sk
4. Cajon Sonor CAJ ST 3000sk
+ Darbuka 1500sk
5. Udu Meinl ID7RB 2800sk
+ Darbuka 1500sk alebo jeden s cajonov 3a 4
prijmem akukolvek radu pripadne ak mate iny napad tak sem snim. myslim ze vela z hracov mi urcite povie ze 1 lebo je to trosku uz kvalita ale kvalita pre mna nieje vsetko kedze za hudbu nie som plateny.
Naposledy upravil macro dňa februára 5, 2009, 11:31 pm, celkom upravené 1 krát |
|
| Návrat hore |
|
 |
EF Profesionálny bubeník
Založený: 03 Okt 2007 Príspevky: 1767
|
Zaslal: februára 5, 2009, 11:42 pm Predmet: |
|
|
No vida!!!
Ideálna kombinácia je č. 3 |
|
| Návrat hore |
|
 |
macro Prieskumník
|
Zaslal: februára 5, 2009, 11:51 pm Predmet: ste ma predbehli |
|
|
viem ze su to rôzne nastroje... ale chcem vediet napriklad ktory cajon je lepsi co sa k comu nehodi.. navyse som napisal ze djembe mam a planujem hrat z bratom takze co sa k comu hodi... z roznych pohladov... asi mi napisete co sa ti paci to si kup lenze mne sa pacia vsetky perkusie... ked budem mat staly prijem kupim si vsetky teraz som na tom takto
dakujem EF.... meinl je lepsi nez sonor? |
|
| Návrat hore |
|
 |
EF Profesionálny bubeník
|
Zaslal: februára 6, 2009, 12:14 am Predmet: |
|
|