| Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
| Autor |
Správa |
Misho Moderátor

Založený: 27 Mar 2006 Príspevky: 843 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: marca 29, 2006, 6:43 pm Predmet: Vaše začiatky....alebo ako to bolo |
|
|
tak ja som zacal niekedy pred 3-4 rokmi a to buchanim po kadecom co pripominalo bubny :P ...kedze som samouk vzdelaval som sa tak,ze som proste pozeral vela koncertov a odkukaval rytmy...zaciatkom minuleho roka som si kupil prve bicie-Amatky za 2000Sk :lol: .Malo to rytmičák,kotol,kopák a jeden prechod(k tomu som mal daky maly zrezany "cinel" :D )..postupom casu som dokupil stojany s cinelmi a zacal som hrat riadne...minuly rok v novembri som si zaobstaral novu sadu Pearl Target(cierna farba) a este zopar cinelov...tot moje zaciatky...
:arrow: ako ste boli na tom vy :?: |
|
| Návrat hore |
|
 |
drumstar Admin

Založený: 25 Mar 2006 Príspevky: 673 Bydlisko: Trencin
|
Zaslal: marca 29, 2006, 6:48 pm Predmet: |
|
|
| nooo musim zalovit v pameti :D zacinal som presne pred 4 rokmi.s kamaratmi (bassa a gitara) sme chceli zalozit skupinu ale nemali sme bicie - tak sme sa poskladali a kupili sme Amati za 6000Sk :lol: bola to ruzovo-fialova sada obsahujuca kopak, snare, dva prechody a kotol, dalej k tomu bol komplet hardware a nejake cinely - a najlepsie na tych bicich bolo ze sa hravalo s nimi na jazzovych dnoch v Trencine :lol: dokonca na ne hral aj Dodo Sosoka 8) no a zacinal som tak isto ako Misho - odkukavanie a pocuvanie od inych... |
|
| Návrat hore |
|
 |
Misho Moderátor

|
Zaslal: marca 29, 2006, 6:58 pm Predmet: |
|
|
| no tak to sa o mojom hardvere neda povedat...stojan na prechod bol zlomeny tak som ho musel provizorne upevnit, stojany boli v pohode(kupil som dva za 400Sk zo zalozne) a stojan na hajtku bola hroza!!!Totalne obozraty hrdzou(tu mi dal ten chlapik v tej zalozni) na spodku bola len retaz a kusok tej slapky ale dako som ju dal dohromady :wink: |
|
| Návrat hore |
|
 |
saruman Usadlík